top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/ת12345simcha

בואו ונצא לקראת שבת


הקימה היום התקיימה מוקדם מהרגיל. בזריזות עלו כולם לאוטובוס שישא אותם אל העיר מישקאלץ שם יתפללו תפילת שחרית, יסעדו את ליבם וישמעו דברי התוועדות מפי שליח הרבי בעיר ר' יהושע פוקס, ועוד והוא העיקר – יחזקו את רוחם של יהודי המקום.

המשך המסע היה לאטרקציית קארטינג מאתגרת בסמיכות מקום כשהוראות בעבודת ה' מופקים ממנה על ידי התמימים. לאחריה שבו לקמפוס הישיבת קיץ והתכוננו לשבת.

אווירת השבת מתייחדת מאווירת ימות החול – ואם כך הוא בימי שגרה, כל שכן בימי ישיבת הקיץ. במהלך סעודת ליל שבת שיתף כל אחד מבאי הישיבת קיץ חוויות, אפיזדות וסיפורים ממקום שליחותו והתעצמה בקרב המשתתפים תחושת ה"ונפלינו" על גודל הזכות והאחריות להיות שלוחי כ"ק אדמו"ר.

יום שבת קודש, ט"ז מנחם אב.

סדר חסידות התארך יותר מהרגיל, ולאחריו תפילת השבת. העליות בקריאת התורה ניתנו לכל המרבה ב'מחיר' – בהוספה בלימוד, שינון או עניין מעשי בדרכי החסידות והחסידים. הוספה בלימוד מאמרים שקלא וטריא ולימוד ליקוטי שיחות בשופי רב נשפכו כמים. סעודת השבת התמזגה בהתוועדות רעים בהצלחה מרובה ובמהלכה נשאו דברים צוות הישיבת קיץ.

לאחר הפסקה קצרה התקיים משחק חסידי מרתק ויש לומר אף משעשע במהלכו שמעו התמימים שאלות שונות כשכל אחד מאנשי הצוות מנסה לשכנע כי תשובתו היא הנכונה, ולשם כך מעלה טיעונים הגיוניים ומשכנעים – כל אחד בהקשר לדמות אותה הוא מייצג.

סדר ניגונים התקיים באוויר נעים בצילו של הזאל ולאחריו תפילת ערבית. סעודת מלוה מלכה.

נחתם השבוע הראשון.

























76 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page